Partnerzy portalu:

Aktualności30 Lat Hochland w Polsce: Jubileusz pełen innowacji i tradycji

30 Lat Hochland w Polsce: Jubileusz pełen innowacji i tradycji

Opublikowane:

W 2024 roku Hochland Polska świętuje swoje 30-lecie obecności na polskim rynku, podkreślając swoje znaczące wkłady w rozwój branży mleczarskiej oraz wpływ na zmiany nawyków żywieniowych Polaków.

Hochland Polska, firma o ugruntowanej pozycji na polskim rynku mleczarskim, obchodzi w 2024 roku jubileusz 30 lat swojej działalności w Polsce. Firma, która oficjalnie powstała w 1993 roku, rozpoczęła produkcję dwa lata później, a jej rocznica obecności w Polsce liczona jest od momentu pomiędzy tymi dwoma wydarzeniami.

Hochland i Almette synonimami jakości i innowacji

Przez trzy dekady Hochland Polska znacząco wpłynęła na rozwój polskiego rynku mleczarskiego, wprowadzając nowe kategorie produktowe i aktywnie komunikując się z konsumentami. Marki Hochland i Almette stały się synonimami jakości i innowacji, będąc produkowanymi w zakładach w Kaźmierzu i Węgrowie.

W ramach obchodów jubileuszu, firma przygotowała szereg różnorodnych aktywności. Specjalne logo towarzyszyć będzie Hochland przez cały rok 2024, symbolizując zarówno historię marki, jak i jej nowoczesność. „Zaplanowaliśmy dużą loterię konsumencką, jubileusz będziemy świętować także na Święcie Chleba i Sera w Kaźmierzu i Węgrowie oraz na Hochland Półmaratonie” – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. Dodatkowo, firma zorganizuje wydarzenie prasowe połączone z wielkim finałem wspomnianej loterii, co podkreśli znaczenie tego wydarzenia w branży.

Nowa identyfikacja wizualna Hochland, zaprojektowana specjalnie na tę okazję, idealnie łączy najnowsze trendy z tożsamością marki. Jest to krok naprzód w zakresie komunikacji wizualnej, który ma na celu jeszcze lepsze dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań konsumentów.

Jubileusz Hochland Polska to nie tylko okazja do świętowania, ale także moment refleksji nad osiągnięciami firmy i jej wpływem na rynek. Wyrzykiewicz podkreślił, że firma Hochland, będąc liderem na rynku serów, ma ambicje dalszego rozwoju i innowacji. „Jesteśmy dumni z naszej historii, ale równocześnie patrzymy w przyszłość, planując dalszy rozwój i wprowadzanie nowych produktów” – zaznaczył.

30-lecie Hochland w Polsce to święto innowacji, tradycji i jakości, które firma będzie celebrować przez cały 2024 rok, dzieląc się swoimi sukcesami zarówno z konsumentami, jak i całym sektorem mleczarskim.

Zobacz także: Wielki finał loterii Almette: Pani Wanda z Piotrkowa Trybunalskiego wygrywa ekoDOM marzeń!

Udostępnij ten artykuł

spot_imgspot_img

Najczęściej czytane

Więcej podobnych

Zagrożenie pryszczycą w Polsce: Polska Izba Mleka i GIW działają na rzecz bezpieczeństwa sektora mleczarskiego

W obliczu rosnącego zagrożenia wystąpienia pryszczycy w Europie, Polska...

Rynek mleka w UE: ceny serów lekko w dół, mleko nadal drożeje

W lutym 2025 roku średnia cena mleka w Unii...

Pryszczyca: Polska gotowa na każdy scenariusz – najnowsze informacje z MRiRW

Mimo że w Polsce nie odnotowano przypadków pryszczycy, Ministerstwo...

​Zalecenia PIM w związku z zagrożeniem pryszczycą: Jak chronić gospodarstwa mleczne?

W obliczu realnego zagrożenia pryszczycą, Polska Izba Mleka (PIM)...