Partnerzy portalu:

MarketingCleo ponownie w kampanii serków Almette

Cleo ponownie w kampanii serków Almette

Opublikowane:

W styczniu 2024 roku, marka Almette rozpoczęła swoją najnowszą kampanię reklamową serków wiejskich z udziałem Cleo, znanej polskiej piosenkarki i celebrytki. Kampania ta obejmie szeroki zakres mediów, od telewizji po media społecznościowe, z unikalnym połączeniem tradycyjnego smaku serków i nowoczesnego wizerunku.

Od 22 stycznia, miłośnicy serków wiejskich mogą cieszyć się nową kampanią reklamową marki Almette, której twarzą po raz kolejny została Cleo – jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci na polskiej scenie muzycznej. Kampania ta obecna jest w wielu mediach, obejmując telewizję, portale internetowe, prasę handlową, a także media społecznościowe.

W 2024 roku, Almette kontynuuje swoje intensywne wsparcie reklamowe, skupiając się na linii swoich klasycznych, ale zmodernizowanych serków wiejskich. Cleo, znana ze swojego neo-folkowego wizerunku, idealnie odzwierciedla filozofię marki, łączącą tradycję z nowoczesnością. W ramach kampanii wizerunkowej, Cleo nuci znany motyw „Przyjemność mi chodzi po głowie”, dopasowany do rytmu jej popularnego utworu „Za krokiem krok”.

Pod hasłem „Tradycyjne, ale z twistem!”, Almette prezentuje trzy różne warianty smakowe serków wiejskich. Z myślą o różnorodnych preferencjach konsumentów, serek dostępny jest w wersji ze śmietankowym serkiem Almette, serem ricotta o słodkawym posmaku, oraz z lekko kwaśnym naturalnym skyrem. Jak podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska, każdy serek wyróżnia się nie tylko smakiem, ale także gęstością i unikalnym designem opakowania. Skala gęstości od 1 do 3 jest wyraźnie zaznaczona na wieczku każdego produktu, a wiodący kolor opakowania ułatwia identyfikację i wybór ulubionego wariantu.

Zobacz także: „Mamy kota na punkcie mleka” – rusza kolejna edycja kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Mleka

Udostępnij ten artykuł

spot_imgspot_img

Najczęściej czytane

Więcej podobnych

Zagrożenie pryszczycą w Polsce: Polska Izba Mleka i GIW działają na rzecz bezpieczeństwa sektora mleczarskiego

W obliczu rosnącego zagrożenia wystąpienia pryszczycy w Europie, Polska...

Rynek mleka w UE: ceny serów lekko w dół, mleko nadal drożeje

W lutym 2025 roku średnia cena mleka w Unii...

Pryszczyca: Polska gotowa na każdy scenariusz – najnowsze informacje z MRiRW

Mimo że w Polsce nie odnotowano przypadków pryszczycy, Ministerstwo...

​Zalecenia PIM w związku z zagrożeniem pryszczycą: Jak chronić gospodarstwa mleczne?

W obliczu realnego zagrożenia pryszczycą, Polska Izba Mleka (PIM)...