Partnerzy portalu:

WydarzeniaEdukacja i zabawa z programem "Mamy kota na punkcie mleka" - Sukces...

Edukacja i zabawa z programem „Mamy kota na punkcie mleka” – Sukces Polskiej Izby Mleka

Opublikowane:

Warszawskie Bistro Bursztynowa stało się miejscem ważnego wydarzenia w dziedzinie edukacji zdrowotnej dzieci – konferencji prasowej Polskiej Izby Mleka, poświęconej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”. Program ten, mający na celu promowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, cieszy się rosnącym zainteresowaniem i wsparciem ze strony władz.

7 grudnia 2023 roku, w Warszawskim Bistro Bursztynowa odbyła się konferencja prasowa Polskiej Izby Mleka, która zainaugurowała kolejny etap kampanii edukacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka”. Celem tej inicjatywy jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ze szczególnym naciskiem na korzyści płynące z codziennego spożywania mleka i jego przetworów.

Dynamiczny rozwój programu

Program, od stycznia do listopada 2023 roku, zyskał patronat Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Edukacji Narodowej. Jego działania edukacyjne, przedstawione podczas konferencji, obejmowały szereg inicjatyw. W tym okresie, Polska Izba Mleka z sukcesem zaimplementowała nową stronę internetową oraz aplikację, stanowiącą platformę komunikacyjną między organizatorami a nauczycielami. Realizowano także dystrybucję bezpłatnych materiałów edukacyjnych, organizowano spotkania z Mlecznymi Bohaterami oraz różnorodne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Stworzono również film instruktażowy dla nauczycieli, prezentowany na targach edukacyjnych.

Rekordowa popularność programu

Ponadto, program zanotował rekordowe zainteresowanie – dołączyło do niego ponad 400 placówek, co przekłada się na ponad 31 000 aktywnych uczestników, bijąc tym samym rekordy lat poprzednich.

Podczas konferencji dr Irena Białokoz-Kalinowska, ekspertka programu, alergolog, pediatra i lekarka rodzina, wygłosiła prelekcję na temat wpływu mleka na funkcjonowanie jelit i mózgu. Prezentacja ta spotkała się z dużym zainteresowaniem i wywołała żywą dyskusję wśród uczestników.

Spotkanie było również okazją do nawiązania dialogu i wymiany poglądów. Uczestnicy mieli możliwość nie tylko wysłuchania wykładu, ale również aktywnego uczestnictwa w dyskusji. Organizatorzy zadbali o przyjazną atmosferę, oferując gościom upominki oraz poczęstunek.

Więcej informacji o programie, korzyściach płynących ze spożycia mleka i produktów mlecznych, można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na Facebooku. Program finansowany jest z Funduszu Promocji Mleka i realizowany przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Zobacz także: Tomasz Podolski nowym Dyrektorem Sprzedaży w Hochland Polska

ŹródłoPIM

Udostępnij ten artykuł

spot_imgspot_img

Najczęściej czytane

Więcej podobnych

Rynek mleka w UE: ceny serów lekko w dół, mleko nadal drożeje

W lutym 2025 roku średnia cena mleka w Unii...

Pryszczyca: Polska gotowa na każdy scenariusz – najnowsze informacje z MRiRW

Mimo że w Polsce nie odnotowano przypadków pryszczycy, Ministerstwo...

​Zalecenia PIM w związku z zagrożeniem pryszczycą: Jak chronić gospodarstwa mleczne?

W obliczu realnego zagrożenia pryszczycą, Polska Izba Mleka (PIM)...

Pryszczyca 2025 – Co musisz wiedzieć? Aktualizacja działań prewencyjnych na Podkarpaciu

Zagrożenie pryszczycą nie słabnie. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi...