Partnerzy portalu:

MarketingFantasia z nową kampanią reklamową

Fantasia z nową kampanią reklamową

Opublikowane:

Marka jogurtów Fantasia, znana z pysznych dodatków, wprowadza na rynek swoją najnowszą kampanię reklamową. Centralnym punktem kampanii jest innowacyjny spot telewizyjny, dostępny w dwóch wersjach czasowych – 30 i 15 sekund.

Reklama skupia się na przedstawieniu wyjątkowego momentu otwierania opakowania Fantasia, eksponując harmonijne połączenie aksamitnego jogurtu z wyselekcjonowanymi dodatkami. Jest to kluczowy element komunikacji marki, który podkreśla chwilę przyjemności zarezerwowaną wyłącznie dla konsumenta.

Zintegrowana strategia komunikacji i produkcja kreatywna

Agencja VML, w ścisłej współpracy z Danone Polska, była odpowiedzialna za stworzenie lokalnej strategii komunikacji oraz za produkcję wszystkich materiałów kreatywnych. W skład tych działań wchodziły spoty telewizyjne, dedykowane materiały na media społecznościowe oraz kluczowe materiały wizualne (KV). Kluczową rolę w tworzeniu spotu odegrała Martyna Iwańska, która pełniła funkcję reżysera. Sesję fotograficzną zrealizowała Paula Patocka, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Goodfellas. Postprodukcją zajął się zespół Orka, a demo produktowe zostało przygotowane przez Bites Studio. Udźwiękowienie reklamy to zasługa Juice Sound.

Media i dystrybucja kampanii

Zakupem mediów związanych z kampanią zajęła się firma EssenceMediacom. Wprowadzenie tak zintegrowanej kampanii ma na celu dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i wzmocnienie wizerunku marki Fantasia jako synonimu chwil pełnych przyjemności. Reklama ma za zadanie nie tylko zwrócić uwagę na indywidualny charakter produktów Fantasia, ale także na to, jak mogą one uatrakcyjnić codzienne chwile relaksu.

Wizja i cel kampanii

Nowa kampania reklamowa Fantasia to nie tylko promocja produktów, ale także tworzenie niepowtarzalnego rytuału przyjemności, który można doświadczyć zarówno podczas oglądania spotu, jak i sięgając po każdy produkt z linii. Jest to krok w stronę budowania głębszej relacji z konsumentami, zachęcając ich do chwil wytchnienia w codziennym zabieganiu. Kampania ta podkreśla, że każde opakowanie Fantasia to obietnica wyjątkowej chwili, którą można sobie zafundować w dowolnym momencie dnia.

Zobacz także: Fabryka Danone w Bieruniu zdobywa międzynarodową nagrodę Lean Diamonds Awards 2023

Udostępnij ten artykuł

spot_imgspot_img

Najczęściej czytane

Więcej podobnych

Zagrożenie pryszczycą w Polsce: Polska Izba Mleka i GIW działają na rzecz bezpieczeństwa sektora mleczarskiego

W obliczu rosnącego zagrożenia wystąpienia pryszczycy w Europie, Polska...

Rynek mleka w UE: ceny serów lekko w dół, mleko nadal drożeje

W lutym 2025 roku średnia cena mleka w Unii...

Pryszczyca: Polska gotowa na każdy scenariusz – najnowsze informacje z MRiRW

Mimo że w Polsce nie odnotowano przypadków pryszczycy, Ministerstwo...

​Zalecenia PIM w związku z zagrożeniem pryszczycą: Jak chronić gospodarstwa mleczne?

W obliczu realnego zagrożenia pryszczycą, Polska Izba Mleka (PIM)...