Narodowa Federacja Producentów Mleka (NMPF) podnosi kwestię produktów bez-zwierzęcych nazywanych "mlekiem", określając takie działania jako "leniwe podejście do marketingu". Zwrócili się do Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) z obawami dotyczącymi firmy "Bored Cow", która produkuje syntetycznie mleko z wykorzystaniem białka serwatki.
Federacja Producentów Mleka (NMPF) intensyfikuje swoje działania przeciwko branży „bez-zwierzęcego” mleka. NMPF wysłała list do Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) dotyczący firmy „Bored Cow”, której działalność budzi obawy.
Starszy wiceprezes NMPF, Alan Bjerga, poinformował nas, że produkt firmy jest tworzony syntetycznie, z wykorzystaniem białka serwatki, podczas środowej relacji z Market Day Report. Porównuje tę sytuację z mlekiem opartym na roślinach.
„Ludzie przywłaszczają sobie istniejące zasady i przepisy, ignorując je i robiąc co im się podoba
„Ludzie przywłaszczają sobie istniejące zasady i przepisy, ignorując je i robiąc co im się podoba,” powiedział Bjerga. „Niechlujny, leniwy marketing. Tym różni się od mleka roślinnego, że producenci syntetycznego mleka próbują przekonać, że jest ono prawdziwym mlekiem, co jest dalekie od prawdy.”
NMPF jest dobrej myśli, że FDA przyjrzy się bliżej tym kwestiom.