Partnerzy portalu:

Bez kategoriiHochland Polska w kampanii 'Dzielimy się tym, co dobre' dotarł do Pisza

Hochland Polska w kampanii 'Dzielimy się tym, co dobre’ dotarł do Pisza

Opublikowane:

W ramach kampanii „Dzielimy się tym, co dobre”, Hochland Polska odwiedził Szkołę Podstawową nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Piszu, kontynuując swoją współpracę z Programem Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej.

Hochland Polska, jako aktywny uczestnik kampanii „Dzielimy się tym, co dobre”, kontynuuje swoją misję wsparcia edukacyjnego i pomocowego w różnych regionach Polski. Po spotkaniu w Ćmielowie, firma skierowała swoje kroki do Pisza, gdzie odbyło się kolejne inspirujące spotkanie z uczniami Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza.

Pomoc finansowa, ale i aspekt edukacyjny

Współpraca firmy z Polską Akcją Humanitarną obejmuje nie tylko pomoc finansową, ale i aspekt edukacyjny. Hochland Polska w ramach wsparcia Programu Pajacyk nie tylko funduje ciepłe posiłki dla potrzebujących dzieci (150 tysięcy posiłków w ciągu trzech lat), ale również organizuje różnorodne atrakcje edukacyjne, takie jak warsztaty kulinarne. Warsztaty w Piszu prowadziła Agata Gwiazdowska, doświadczona szefowa kuchni i edukatorka kulinarna, znana z telewizyjnych programów dla dzieci i cateringu dla najmłodszych.

W Piszu uczniowie, ubrani w fartuszki przekazane przez Hochland, powitali Agatę Gwiazdowską entuzjastycznie. Wspólne gotowanie okazało się być świetną zabawą, a zaproponowane dania, w tym te z serami Hochland i lokalnymi produktami pasiecznymi, zrobiły na dzieciach duże wrażenie. Spotkanie miało także walor edukacyjny – uczniowie nauczyli się, jak komponować zdrowe posiłki, zgodnie z zasadami piramidy odżywiania.

Jednak to nie był koniec atrakcji. Hochland Polska zorganizował dla dzieci wizytę w Muzeum Kultury Ludowej w Węgorzewie, gdzie uczestnicy mieli okazję wykazać się kreatywnością, dekorując tradycyjne drewniane deseczki. Te prace trafiły na aukcję charytatywną, co pozwoliło dzieciom przekazać „to, co dobre” dalej. Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska, zwraca uwagę, że drewniana deska, która stała się częścią warsztatów, jest również elementem nowych opakowań serów Hochland.

Kampania „Dzielimy się tym, co dobre” jest szeroko obecna w mediach cyfrowych, obejmując dedykowaną stronę internetową, formaty video i display, a także aktywność w mediach społecznościowych. Za koncept akcji i kreację odpowiada agencja Grasp Group, zakup mediów realizuje Value Media, a za działania PR odpowiedzialna jest agencja Quality Public Relations. Firma zaprasza do oglądania filmu z wydarzenia w Piszu i śledzenia akcji na stronie internetowej Hochland – Pajacyk.

Zobacz także: Rynek wołowiny w obliczu gospodarczych wyzwań w 2024

Udostępnij ten artykuł

spot_imgspot_img

Najczęściej czytane

Więcej podobnych

Rynek mleka w UE: ceny serów lekko w dół, mleko nadal drożeje

W lutym 2025 roku średnia cena mleka w Unii...

Pryszczyca: Polska gotowa na każdy scenariusz – najnowsze informacje z MRiRW

Mimo że w Polsce nie odnotowano przypadków pryszczycy, Ministerstwo...

​Zalecenia PIM w związku z zagrożeniem pryszczycą: Jak chronić gospodarstwa mleczne?

W obliczu realnego zagrożenia pryszczycą, Polska Izba Mleka (PIM)...

Pryszczyca 2025 – Co musisz wiedzieć? Aktualizacja działań prewencyjnych na Podkarpaciu

Zagrożenie pryszczycą nie słabnie. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi...