Maluta Nowy Dwór Gdański rozwija unikalną ofertę produktów mleczarskich, wyróżniając się na tle konkurencji. Mleczarnia kładzie nacisk na innowacyjność, wysoką jakość surowców oraz identyfikację regionalną, co pozwala jej zdobywać coraz większe uznanie wśród konsumentów.
W oświadczeniu Zarządu mleczarni Maluta Nowy Dwór Gdański (OSM) czytamy: „W dalszym ciągu rozwijamy produkty indywidualne, wyróżniające naszą ofertę asortymentową spośród standardowej podstawowej jaką są kefiry oraz jogurty naturalne. Wyroby galanteryjne sprzyjają identyfikacji, a także promocji marki naszej Spółdzielni wśród klientów. Ustawicznie poprawiamy atrakcyjność oferty asortymentowej dla klientów poprzez innowacyjność i akcentowanie wartości naszych wyrobów. Naszym celem jest świadomość konsumenta w zakresie identyfikacji marki jak też miejsca pochodzenia produktów.”
Mleczarnia sukcesywnie odświeża szatę graficzną swoich produktów. Na opakowaniach pojawia się logotyp Krówki, który informuje o wyjątkowości surowca, z którego powstają wyroby Maluty. Większość mleka pochodzi z gospodarstw z wypasem pastwiskowym. Dodatkowo, w celu identyfikacji regionu, na produktach promowane jest hasło: „Prosto z Żuław.”
Maluta współpracuje z wieloma sieciami handlowymi, w tym m.in. Netto, Auchan, Biedronka, Dino, Stokrotka, Eurocash, Intermlecz, Carrefour oraz Polomarket. Dzięki stałemu rozwojowi i innowacyjności, Maluta Nowy Dwór Gdański umacnia swoją pozycję na rynku mleczarskim, oferując konsumentom produkty o najwyższej jakości.
Zobacz także: Brytyjska mleczarnia Müller rezygnuje z małego dostawcy mleka