John Deere i Ladies European Tour (LET) nieprzerwanie współpracują od 2007 roku, a teraz ogłaszają przedłużenie swojego strategicznego partnerstwa o kolejne trzy lata. Umowa gwarantuje, że John Deere będzie nadal dostarczać Ladies European Tour swoją ekspertyzę, optymalizację sprzętu oraz wsparcie w zakresie pielęgnacji i utrzymania pól golfowych.
Za sprawą tego partnerstwa, podczas nowego turnieju z pulą 1 miliona euro – La Sella Open, w ekskluzywnym La Sella Golf Resort & Spa w Hiszpanii, pule golfowe będą pielęgnowane za pomocą sprzętu John Deere.
Carlos Aragonés, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w John Deere, wyraża swoją dumę z kontynuacji współpracy z LET, podkreślając, że ta współpraca pozwoli na wdrażanie nowych technologii i innowacji w branży golfowej. Z kolei Fiona Harold, dyrektor handlowa LET, podkreśla, że zaangażowanie John Deere wpisuje się w długoletnią współpracę obu stron.
John Deere, znana marka z ponad 180-letnim doświadczeniem, dostarcza zaawansowane technologie oraz produkty rolnicze i budowlane na cały świat. Z kolei Ladies European Tour, będący inspiracją dla wielu kobiet, promuje pasje oraz zawodową grę w golfa.
W obliczu tego przedłużonego partnerstwa, miłośnicy golfa mogą oczekiwać wyższej jakości pól golfowych i bardziej ekscytujących turniejów w nadchodzących latach.