Od 15 kwietnia 2023 roku ruszyła nowa kampania promocyjna OSM Piątnica pod hasłem: „To mleko, to nie jest jakieś mleko”. Marka chce podkreślić wyjątkowość swojego mleka – tradycyjny smak i niezrównaną świeżość. Kampania wykorzystuje również dobrze znane i lubiane przez konsumentów hasło: „Z Piątnicy, no bo skąd”.
Z Piątnicy, no bo skąd
Piątnica, ciesząca się renomą jako najpotężniejsza marka nabiałowa w Polsce, kontynuuje swoją strategię podkreślającą autentyczność i lokalne pochodzenie swoich produktów. Staranny dobór surowców i nowoczesne procesy technologiczne gwarantują, że mleko z Piątnicy zachowuje pełnię swojego naturalnego smaku, jest pełne składników odżywczych i nie wymaga gotowania przed spożyciem.
Kluczem do sukcesu Piątnicy jest jakość. OSM Piątnica zdobywa surowce od lokalnych dostawców z regionów „Zielonych Płuc Polski”. Dodatkowo, jest pionierem w zakresie wdrażania programów poprawy jakości mleka w Polsce.
Jednym z najnowszych produktów jest specjalistyczne Mleko do kawy Barista z Piątnicy, które idealnie nadaje się do tworzenia kawy latte art dzięki wysokiej zawartości białka.
Kampania zostanie zaakcentowana serią spotów reklamowych emitowanych w telewizji oraz na platformach VOD. Akcje promocyjne marki pojawią się także w aplikacjach gazetkowych.