Wychodząc naprzeciw wyzwaniu niedożywienia wśród dzieci, Hochland wchodzi w partnerstwo z Polską Akcją Humanitarną, angażując się w ich program Pajacyk. Inicjatywa ta pozwoli na sfinansowanie 150 000 ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci, dając im niezbędną energię do nauki, tworzenia relacji i rozwijania pasji. Kupując produkty Hochland, teraz możesz bezpośrednio wesprzeć ten ważny cel.
Inicjatywa ta pozwoli na sfinansowanie 150 000 ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci
Ważnym aspektem niedożywienia jest jego wpływ na rozwój psychiczny najmłodszych. Jak podkreśla psycholog Ewa Sękowska-Molga, niedożywione dzieci zmagają się z problemami koncentracji, obniżonym poczuciem własnej wartości, a nawet stanami apatii czy depresji. Wszystko to wpływa na ich zdolność do nawiązywania relacji społecznych, często prowadząc do wykluczenia czy stygmatyzacji wśród rówieśników.
Niedożywienie jest wyzwaniem, którego nie można lekceważyć. Każdy z nas ma możliwość zaangażować się w walkę z tym problemem, nawet podczas codziennych zakupów. Wybierając marki, które – podobnie jak Hochland – wspierają program Pajacyk, możemy bezpośrednio przyczynić się do poprawy sytuacji wielu potrzebujących dzieci.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz pomóc? Hochland zachęca do posłuchania podcastu z udziałem Ewy Sękowskiej-Molgi, która dokładniej omawia problem niedożywienia i jego konsekwencje dla rozwoju psychicznego dzieci. Pamiętaj, razem dzielimy się tym, co dobre!