Od 2 stycznia 2024 roku, Hochland Polska powita na pokładzie nowego Dyrektora Sprzedaży, Tomasza Podolskiego, który wnosi bogate doświadczenie i wiedzę branżową do zespołu.
Tomasz Podolski, mający imponujący dorobek zawodowy w branży FMCG, obejmie kluczową funkcję Dyrektora Sprzedaży w Hochland Polska z dniem 2 stycznia 2024 roku. Posiadając bogate doświadczenie zdobyte w firmach takich jak Unilever Polska, Danone i Lorenz Bahlsen Snack-World, Podolski stanowi cenny nabytek dla firmy.
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizujący się w Zarządzaniu i Marketingu, Podolski przynosi ze sobą wszechstronne doświadczenie zawodowe. Jego ostatnim miejscem pracy jest Lotte Wedel, gdzie pełnił funkcję Menadżera ds. Handlu Nowoczesnego, a następnie awansował na Krajowego Menadżera Sprzedaży. Podolski wyróżnia się różnorodnością doświadczeń zawodowych, pracując na kluczowych stanowiskach w Lorenz Bahlsen Snack-World, Danone i Unilever, gdzie skupiał się na zarządzaniu kluczowymi klientami, sprzedaży i marketingu.
Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska, wyraża entuzjazm związany z dołączeniem Podolskiego do zespołu. Podkreśla, że szeroka wiedza i doświadczenie Tomasza w prowadzeniu międzynarodowych projektów i strategii sprzedażowych, w połączeniu z jego osobowością i wartościami, które są zgodne z kulturą firmy, czynią go idealnym kandydatem na to stanowisko.
„Wchodząc do Zespołu Kierownictwa Hochland Polska Tomek zapewni szeroką ekspertyzę w obszarze sprzedaży. Jego dotychczasowe osiągnięcia koncentrowały się między innymi na prowadzeniu projektów międzynarodowych w różnych kategoriach produktowych, budowaniu i wdrażaniu strategii dla obszaru sprzedaży. Tomasz to nie tylko doświadczony menadżer w obszarze sprzedaży, ale przede wszystkim otwarta, szczera i bezpośrednia osoba, której wartości są zbieżne z kulturą naszej firmy. Dlatego jesteśmy przekonani, że nasz obszar sprzedaży trafia w godne zaufania ręce i wierzymy, że Tomek sprawdzi się na tym stanowisku, a jego pasja, wiedza i umiejętności pomogą mu w realizacji celów” – mówi Wyrzykiewicz.
Przeczytaj także: Unijne perspektywy rolnictwa: Adaptacja eksportu i produkcji nabiału w obliczu globalnych zmian